söndag 3 augusti 2008

Min första nomination!


Jag har fått en nomination av min goda väninna Linda, med Lantliv i Lägenhet! Jag blev så glad, kul att någon uppmärksammar det man gör. Om det så är en person eller många. Hon skriver så här i sin motivering: "...nominera den vidare till sju av mina favoriter som jag tycker om som personer, deras fina, nya som gamla bloggar ger mig både glädje och tillfredsställelse på alla plan..." - " Stort & smått - min kära väninna som finns där i vått och torrt, trots egna bekymmer."

Tack så jätte mycket Linda, det värmer verkligen att höra. Tack också för att du gör reklam för min blogg, skriver ju mest för mig själv, men det är ju onekligen kul att någon vill ta del av det man gör och dessutom tar sig tid att kommentera.

Tusen tack till er som gör det, det värmer. Speciellt tack till Madde, kul att tittar in hos mig ibland. Det blir ju som sagt inte så mycket kontakt i vardagen. Norge ligger nog kvar en stund till, så du är varmt välkommen om det skulle passa en gång.

Har ju nu förstått att man ska skicka en sådan här nomination vidare. Jag har dock bestämt mig för att vänta lite med det. Jag är ju som ni vet helt ny den här världen, så jag vill samla på mig lite fler favoriter innan jag skickar den vidare. Hoppas det är OK.

Det blir ett kort inlägg idag, nu väntar mer målning och så lite jobb. Det är ju måndag imorgon igen, så jag har lite att förbereda. Ha en strålande söndagskväll!

4 kommentarer:

Viola sa...

He Annelie, ja då är vi lika stolta bägge två! Idag har regnet öst ned och åskan gått, varit riktigt mysigt faktiskt. Nu efter ett par dagar regn kan jag äntligen sova igen. Ha det bra i veckan som kommer och så hörs vi igen, kram Viola

Anonym sa...

Hej!
Tack för de fina orden! Man får verkligen tacka den som uppfann bloggandet, då det faktiskt ger en chans att följa varandras vardagsliv! Är inne på sista veckan ledigt nu, och vill knappt tänka på det... men ska shoppa på Kupolen med äldsta dottern idag och försöka tänka på annat! Apropå att måla, så har även jag länge varit inne på att måla köpmansdisken och hall-byrån vit, men har inte tagit mig för. Men jag har blivit inspirerad av dig nu, och ska nog ta tag i det någon dag. Kul!
Ha en bra dag, kram Madde!

Jojo sa...

Hej!
Grattis till din award!
Vad glad jag blir då jag ser hur mycket du har hunnit med här på sidan din sen jag hälsade på senast!

Ville bara tacka för din goa kommentar hos mig, hjälpte, tack!

Ska titta mig omkring lite här och läsa ikapp..

Är det ok om jag länkar till dig?

Ha det jättebäst!
Kram Jojo

Hagbacken sa...

Hallå vännen!

Alltid lika roligt att titta in och hitta ettnytt inlägg! Visst är det roligt?!

Hoppas det går bra med målningen, ska bli spännande att ev kanske få se resultat sen?

Är ledig tom lör nu, känns riktigt skönt!

Kram på dig//Linda