fredag 25 september 2009

Trevlig helg!

Efter en jobbig vecka är det äntligen helg och vädret ska bli bra. Nu har verkligen höstfärgerna kommit fram. Lönnen är underbar, sådan färgkaskad. Ska bege mig ut i skogen i helgen och försöka fota lite, med eller utan barn. Vi får se. Sitter och njuter ett glas vin och slötittar på TV just nu, underbart.

Hoppas att jag kan varva ner i helgen nu. Har varit mycket på jobbet och hemma. Men nu är föräldramötet avklarat, puh! Fast det gick otroligt bra. Var jättebra stämning och vi saknade bara fyra föräldrar så det var bra. Mycket skratt och väldigt positiva kommentarer.

Så nu önskar jag er en underbar helg och hoppas att ni får njuta av den. Det har jag tänkt.

Kram, Annelie

14 kommentarer:

Vida sa...

trevlig helg själv, låter som en skön avslutning på veckan och vad skönt att mötet gick bra.

Önskar dig en fin helg.

Kramar från Liv

Evas Bloppis sa...

Härliga bilder du visar .Låter gott med ett glas vin så här till helgen .Titta gärna in hos mig när du har tid

Ewa

Hagbacken sa...

Du är så duktig som fixar ett f-möte! *huga* Vad skönt att läsa att du verkar må bra...hoppas din helg blir riktigt skön, ska ta mig igenom min jobb-helg, sen ledig tio dagar! :)

Försöker ringa nästa vecka! Kram på dig!//Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att det gick bra med mötet. Hoppas att du får vara ledig och njuta nu i helgen. Jag njuter av alla fina höstfärger.

Kramar Ullis

LIVS LYST sa...

Hei!
Så koselig at du fikk noen idèer når du titten inn i min lille stue og hjem! Det var hyggelig.

Og lappeteppet har jeg strikket/heklet selv. Og det er IKKE vanskelig!! Hihi ;O) Så sett i gang! Hehe...

Ha en fin søndag!
Hilsen Liv

Oss.... sa...

Hej hej!
Hoppas din helg blev bra!!
du gör ett kanon jobb både hemma och på jobbet Annelie!!
Kram på dig
Anki

Madde sa...

Jaha, som vanligt har jag missat ett inlägg då...fast att jag provat att prenumerera, men det gick visst inge bra... Har visserligen jobbat hela helgen och knappt hunnit kolla datorn, men i alla fall...

Det är så fina bilder du lägger ut, du är duktig på att dekorera!
Jag vet ju redan att du har haft en lång och skön söndag,men jag hoppas att även den övriga helgen varit lika skön!

Ha det så bra, vi hörs. Kram Madde

Mitt liv - Mina drömmar sa...

kram
Annica

Synnøve. sa...

Hej Annelie.
Tittar bara in för att säga hej.
Hoppas att allt är bra med dig.
kram Synne.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Lite egentid är aldrig fel! Själv satt jag på golvet i tvättstugan igår och pysslade.

Kram Annica

Annika sa...

Kikar in för att önska dig en härlig lussehelg.... saknar dig i bloggvärlden... hopppas allt är bra... Kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Kikar in för att önska dig

♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥
Kram Ullis

Annika sa...

"En koselig romjul" önskar jag Dig

Kram Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Önskar dig ett Gott slut på 2009 och ett gott nytt 2010

Kram Annica