torsdag 3 september 2009

Jag har bestämt mig

Ja, efter att ha funderat fram och tillbaka så har jag bestämt mig för att ha kvar bloggen. Men det blir fullt och helt på mina premisser (vilket det i och för sig alltid har varit). Jag skriver ett inlägg när andan faller på och så får vi se vart vägen bär.



Tack för dom positiva kommentarer jag fått. Era åsikter har absolut varit med i mina tankar när jag vägt för och emot. Är just nu inne i en svacka igen. Saker och ting verkar ha en tendens att krångla till sig. Jag är väl själv en bidragande orsak till att saker och ting blir som dom blir också. Så märker jag på en gång på humöret och orken när jag inte tar mig tid att träna. Dyker rätt ner i källaren igen. Så nu ska jag ge mig iväg på en dansant Bodyjam timme. Något jag aldrig provat på förut så vi får se hur det går.



På återseende, kram Annelie

8 kommentarer:

Hagbacken sa...

Bra beslut, tycker jag! :) Vi måste höras per tel ngn kväll....ska försöka ringa nästa vecka

Ta hand om dig, och tack för dina fina ord hos mig!

Det är kanon för psyket m träning!

Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du blir kvar även om det blir långt mellan dina inlägg. Ha det bra och sköt om dig.

Kram Ullis

promenader på landet sa...

Vilket bra beslut! Faktiskt första gången jag tittar in hos dig och jag gillar din mysiga blogg! Ha det gott! Kram Maria

Synnøve. sa...

Hej Annelie.
så skönt att du bestämt dig för att fortsätta skriva.
Ibland kan det vara rena dunderkuren att få skriva av sig lite och låta oss "okända" läsa det.
Beklagar ännu en gång sorgen hos dig.
Även om det är som du skriver så är det tufft när någon blir borta. Varken ålder eller hälsotillstånd har något att säga då. Det är en pusselbit i pusslet "familjen2 som försvinner iallafall.
Tänker på dig ska du veta.

Har inte bloggat så mycket sista tiden heller av diverse orsaker.
Men det är så att bloggandet ska ske på ens egna premiser. Inte på andras.
Så skriv vad du vill, när du vill,och hur du vill.

Hur var det att gå på bodyjam då?
Hoppas det var skönt.
Här får vi gå ut i skogen och bodyjama lite. Det går lika bra det.

Sköt nu om dig vännen.
Finns här.
Kramen Synne.

Vida sa...

Av egoskäl så är jag så glad för ditt beslut. Jag är glad att jag får dela din resa i livet.

En stor varm kram från mig

Liv

Madde sa...

Men så kul att du blir kvar! Självklart är det på dina villkor som du fortsätter skriva, vi finns här för dig när du orkar och vill! Det låter spännande det där med dansen, hoppas du kommer trivas!
Ska nu göra lite sen kväll med det enda vakna barnet, innan även hon somnar ifrån mig på soffan...
Ha en skön helg, kram Madde

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter sunt! Allt ska vara på dina villkor! Ta hand om dig!

Kram Annica

Synnøve. sa...

Tittar bara in før att ønska dig en fin søndag.
Kramen Synne.