måndag 21 september 2009

Önskar alla en riktigt bra vecka




Kikar bar in för att önska er alla en riktigt härlig vecka. Själv har jag legat deckad ett par dagar, torsdag och fredag. Lördagen gick åt till att försöka komma ikapp lite här hemma. På söndagen var det fotbollscup i regnväder för alla pengarna. Det började regna när vi cyklade hemifrån, det regnade under hela cupen. När vi kom hem, våta och småfrussna så tittade solen fram. Snart var det blå himmel och hur vackert som helst. Inget att göra åt det.


Idag är jag hemma med två superförkylda barn. Inte så kul att ringa till jobbet och tala om det efter att själv ha varit hemma två dagar innan helgen. Men så är det ju bara och jag får absolut all förståelse från kollegorna och chefen. Så det är inte så illa med det. Men man kan inte låta bli att känna att man blir en belastning. I alla fall tänker jag så.


Imorgon måste jag till jobbet dock. Ska ha föräldramöte på kvällen och vi behöver gå gjenom en del grejor innan så då får sambon vara hemma istället. Om det behövs. Kan inte säga att jag ser fram imot föräldramötet tyvärr. Tycker inte alls om att stå framför folk och prata, men det brukar gå på ett vis ändå. Är fjärde mötet jag håller nu så jag vet ju att det går bra, eller brukar gå bra kanske jag ska säga.





Som sagt, ha en riktigt fin vecka.


Kram Annelie

5 kommentarer:

Vida sa...

Vilken fantastiskt fin korg, en såååå bra idé. Den ska jag bära med mig till den dan jag har en veranda att ställa den på.

Hoppas att ni snart är friska allesamman!

kramar

Synnøve. sa...

Hej Annelie.
Förstår det där med att tala inför folksamlingar...
Det gillar inte jag heller.
Men det brukar gå bättre för varje gång.

Hoppas ni är av med förkylningarna allihopa nu. Inget vidare att bli sjuk så.
Brukar gå över ganska fort iallafall.

Korgen var så härlig.
Fick lite höst och samtidigt lite julkänsla, hur nu det går ihop...

Ha nu en knallvecka du med.
Kramen Synne.

Madde sa...

Hej!
Men så fint du gjort med stenarna och äpplena. Verkligen höstfint!
Du kommer fixa mötet galant, du är en tuff tjej du! Lycka till, och krya på er allihopa! Hoppas vi kan ses snart, kramar Madde

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken fin korg med äpplen och stenar. Tror säkert att mötet gick bra. kände precis som du tidigare men nu har jag börjat att komma över det.

Ha det bra!
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag är inte heller superförtjust i föräldramöten men det brukar gå bra ändå:)

Kram Annica