tisdag 23 december 2008

God Jul

Hej alla glada bloggare. Hoppas att ni nu sitter gott i soffan och känner lugnet och friden sprida sig. Det var planen för mig själv också, inget stress i år, men riktigt så blev det inte. Tiden sen vi kom till mamma har inte helt förlöpt som planerat.


Det började med en trasig kyl och frys. Bara att ut och handla, det är ju inte gjort på en kvart direkt. Så hem med den, städa ur den gamla och få i väg den till tippen. Så har bollen rullat vidare, har ingen lust att förstöra julstämningen för er så jag går inte in i några detaljer.




Men en sak är ju säker i alla fall, det blir nog jul här också. Imorgon.




ÖNSKAR ER ALLA
EN RIKTIGT
GOD JUL
OCH ETT
GOTT NYTT ÅR!




På återseende, Kram Annelie

PS. Har inte haft tid att titta runt till alla, kanske sänker friden sig i mellandagarna så jag kan uppdatera mig hos er alla. DS

14 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att ni får det bättre nu när julen kommer. Jag önskar att du får njuta och ta det lugnt nu och slipper stressa något mer.

Julkramar Ullis

Vida sa...

Önskar dig detsamma. En riktigt God Jul. Själv är jag i Leksand och det känns jätteskönt..

Stor varm kram till dig
Liv

Mitt hvite hus sa...

Håper dere får noden rolige og hyggelige dager nå frem over=)

Riktig god jul til deg og dine0)

Juleklem Kerstin

Synnøve. sa...

Hej och god jul.
Fast den började ju inte så kul.
Hoppas nu du roen finner.
Så du kan sitta ner och slappa av.
Att få njuta helgen med mor och de andra.

Önskar er en allra bästa julen.
God Jul og Gott Nytt År.
Juleklemmer fra Synne.

Jojo sa...

God jul!

Kram Jojo

Hagbacken sa...

God Jul till dig med, vännen...hoppas vi hinner ses i mellandagarna,,vi höres igen på telefon...

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej! Hoppas julen blev bättre en den började med trasig kyl/frys!

Här förlöpte julafton bra, barnen höll hyfsat sams och då blev det ganska avslappnat. Tyvärr är ju vädret inte mycket att hurra över så nu börjar alla bli lite lagom griniga och det pågår konstant både bus och slagsmål *suck*

I morgon åker vi iväg till kompisar "hemåt". Ska bli skönt att göra nåt!

Sköt om dig och de dina
Kram Annica

Anonym sa...

Hej!
Sitter i stugan här i Jämtland och läser din blogg. Alltid lika kul!
Det blev en blixtvisit förbi er häromdagen, och även om det var kort så var det kul att se er alla!
Hoppas verkligen att ni fått lite vila och ro också, och att ni kunnat njuta av julen. Här uppe har vi det kanon, med massor av snö!
Ha en fortsatt god jul och ett gott nytt år!
Många kramar Madde

Vida sa...

När du väl är tillbaka i bloggvardagen så finns en utmärkelse att hämta hos mig.

Kramar från Liv

Jojo sa...

Hejsan!

Hoppas julefriden kom till er också! Håller tummarna för att allt gått bra med din mamma, det är ju inte en lätt sak att tampas med.. Vet bara av egen erfarenhet (vår mormor blir bara sämre och sämre och tyvärr är det min mamma som får dra det största lasset..)

Önskar er allt gott!!!!!
Ha en fin sista vecka på detta året!
Kram Jojo

Synnøve. sa...

Hej Anneli.
Tänkte bara sända över en liten nyårshälsning till dig.
Tänker på dig.
Önskar dig ett gott nytt år vännen.
Kramen till er alla.
Synne.

Elzie sa...

Vilket fint tomteland du har.
Ville bara kika inom och önska dig och de dina ett gott nytt år. Ha det så bra.
Kram Elzie

Jojo sa...

Tredje gången gillt!
=)

Hoppas allt gått bra med mamma din och allt runt omkring dig..

Gott nytt år vännen!
Kram Jojo

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att allt är bra med er.

Vill önska dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis