tisdag 14 juli 2009

Semester

Vi är inne på våran andra semestervecka. Vädret har varit så där, regnat en del. Men det har också bjudits på stunder med lite sol och lagom värme. Skönt. Vi har firat våran Maja som hunnit bli 4 år. Vet inte hur det hände.

Sliter lite med rastlöshet, sambon jobbar och sliter som vanligt. Fast nu hemma hos oss och inte hos andra. Själv så får jag saker gjorda i ryck och napp. Skulle önska att jag visste vad jag letar efter. Känner mig inte riktigt nöjd med nånting. Imorgon åker vi i alla fall på semester i några dagar. Ska äntligen bila runt lite i det här vackra landet. Något jag velat göra i många år, men våra semestrar har ju stort sett gått till att besöka mamma och hjälpa henne med huset och trädgården. Nu skulle jag ge min högra hand för att få tillbaks det.

Hoppas att ni har en finfin sommar:-)
Kram Annelie

8 kommentarer:

Hagbacken sa...

Grattis till Maja :)

Förstår din saknad...

Kram Linda

Vida sa...

Önskar er en fin semester även om jag så klart förstår din saknad. Fina bilder.

kramar från Liv

Madde sa...

Hej!
Önsker er en skön resa, ni bor ju trots allt i ett mycket vackert land. Förstår hur du känner, men försök unna dig att njuta av att kunna göra det ni själva vill nu i stället. Tänker på dig ännu!
Kram Madde

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Först ett lite försenat grattis till Maja.
Fyra år, det är stort det.

Förstår att du saknar din mor.
Men nu får du äntligen tid att göra det du själv har lust till.
Ha inte dåligt samvete för det.
Hade din mor varit här hade hon sagt detsamma.
Så njut nu av din semester med sambon och barnen.
Det har du, om någon förtjänat.
Storklemsen Synne.

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att ni får en jätte skön semester. Förstår att det känns konstigt och att din saknad är stor. Grattis till Maja i efterskott.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ha en finfin sommar du oxå!

Största kramen
Annica

Annika sa...

Kan gott tänka att det fattas nåt i din sommar iår.... att det känns tomt efter mamma..... men försök njuta ändå.. vi behöver sommaren för att hämta kraft till vintern.... låter underbart att få bila runt i Norge..... finns ju så många underbara platser att se..... alla dalar o berg..... Ha det fortsatt gott... Kram Annika

hagagården sa...

Hej
Första gången jag besöker dig,härlig blogg.
kram o ha det så gott
ninni