onsdag 23 juli 2008

Så var det gjort!

Hjälp, vad har jag nu gett mig in på? Har funderat på att starta en blogg en stund. Är nybörjare i bloggvärlden, hittade hit genom min goda väninna Linda med bloggen Lantliv i lägenhet. Fniss... jag tror jag fick till en länk. Vad ska jag så skriva om här? Ja, det blir nog korta innblick i mitt vardagsliv, ett ventilations hål för mina frustrationer och en möjlighet att uttrycka mina små glädjen i livet. Kort sagt funderingar om stort och smått mellan himmel och jord. Ni får ursäkta så mycket om det blir lite svorska, 14 år i Norge sätter sina spår... Jag gör så gott jag kan. Känns som att jag har två modersmål nu mera som blandas samman i en salig blandning. Hur som helst, jag gör ett försök, vet inte helt hur och när jag ska ha tid att skriva inlägg, men det blir ju bara vad man gör det till, eller hur? Hur det än är så gör jag det här för min skull, inte för någon annan. Så den enda jag har att leva upp till är mig själv, och det kan nog vara skönt till omväxling.

Ni som hittar hit är varmt välkommna att följa mig på min resa i bloggvärlden.

På återseende:)

3 kommentarer:

Hagbacken sa...

Nemen Heej annelie, och välkommen till bloggvärlden! Gud vad roligt att du har börjat blogga, det blir genast lättare för mig att följa även DIN vardag!

Jag ska göra reklam för dig i mitt ästa inlägg, så du får en start med besökare!

Ses i mon!

Kram Linda

Anonym sa...

hejsan! Kul med ny blogg! Jag håller oxå på o försöker få till en men d e ju inte alldeles lätt tycker jag. Hittade hit genom Linda! Vi ses..Annalena

Graadskan sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden!
Det är en trivsam värld, som jag tror och hoppas du kommer trivas i!
Kram Camilla